Hoe werkt de webshop?

Handleiding educatie-webshop

  1. Bekijk producten per categorie. Filter eventueel op groep.

  2. Bekijk een product.

  3. Kies de gewenste periode en/of locatie (indien van toepassing) en klik op “reserveren”.
    Kies de juiste abonnementsvorm:
    - betalen met punten (activiteitenabonnement of dBos) of
    - betalen met geld (alle andere abonnementen)
    en vul het aantal in.
    Klik op de knop “verder met bestellen”.
    Vul dan de verplichte velden in zoals groep, leerlingaantal etc.

    Je kunt nu verder winkelen door op de knop “nog een bestelling plaatsen” te klikken. Ben je klaar met je hele bestelling? Ga dan naar stap 1/2:

  4. Selecteer de naam van je instelling. Typ een deel van de naam van jouw instelling/school (paar letters zijn genoeg!) en vul de overige velden in. (Staat de naam van jouw instelling er niet tussen, neem dan contact op met je contactpersoon.)
    Klik op de knop “naar bevestigen”.

  5. Controleer de gegevens en druk op “bevestigen”.

Je krijgt binnen enkele minuten, voor elke bestelling afzonderlijk, per email een bevestiging op het emailadres dat is ingevuld door diegene die besteld heeft.

Een totaaloverzicht van alle reserveringen van jouw instelling/school, kun je krijgen door te klikken op deze link (dat kan alleen als je al eerder bestellingen hebt geplaatst).

Wil je iets annuleren, stuur dan een mail naar educatieshop@oostachterhoek.nl, dit kan tot 6 weken voor de datum van aanvang van het project/activiteit.

Factuur
In het najaar ontvangt de school een factuur voor al jullie bestellingen. Graag eventuele wijzigingen in ieder geval voor 31 oktober doorgeven aan educatieshop@oostachterhoek.nl, dan kunnen we de factuur nog aanpassen.

Bestel je nog iets na 31 oktober, dan wordt de factuur van deze bestelling(en) op het eind van het schooljaar gestuurd.